Wednesday, May 28, 2008

Laura Co-cine?

Mi-a atras privirea un titlu al unei stiri pe un site, pentru ca tilul ala era, de fapt, un banner. "Laura Cosoi s-a drogat intr-un club?" O sa trec peste neprofesionalismul titlului, intrucat daca tu, care trebuie sa te informezi, pui intrebari, atunci cititorii, care ar trebui sa fie informati, trebuie sa... sa ce? Sa dea raspunsuri? In fine.
Pe mine ma framanta altceva. In primul rand, cine este Laura Cosoi? Serios, pe cuvantul meu ca habar n-am cine e creatura asta, i-am vazut o poza pe bannerul ala, stiu ca e blonda sau platinata sau asa ceva si parea ca zbiara, deci probabil ca e un soi de cantareata. Am mai auzit numele (nu stiu de ce), dar in continuare nu stiu cine e si cu ce se ocupa.
In al doilea rand, de ce ma intereseaza daca s-a drogat sau nu Laura Cosoi intr-un club? Ce inseamna chestia asta pentru mine? O sa-mi creasca salariul daca se descopera ca s-a drogat, o sa fiu chinuit de incertitudine daca ramane doar o intrebare, o sa fac vreo apoplexie de uimire daca descopar ca nu s-a drogat si este doar un zvon, lansat de manichiurista catelului ei? Care e treaba cu nestirile astea despre neoameni?

No comments:

Post a Comment